středa 11. února 2015

.....................................
dneska jsem si hodila trošičku "odpočinkový" den. Po dvou dnech, které jsem strávila u počítače přeceněňováním zboží jsem si dala dneska "voraz". 
Konečně jsem upravila vlajky, o což mě manžel požádal už asi před 3/4 rokem a už mě nebavilo je tady pořád přendávat z místa na místo. 
Namalovala jsem EM trička. Už jedno triko s kravatou má, ale tak mě neustále uchvacuje, že jsem mu namalovala ještě dvě - taky je to vlatně takový rest, který mi tu ležel na stole. Ušila si nový potah na žehlící prkno, ten starý už byl šílený, upekla jsem chleba a udělala "pudinkový dezert".

Je to už dlouho co jsem propadla pekárně  a pečení chleba, ale asi od podzimu se snažím péct chleba z kvásku. Bydlí u nás v lednici a jmenuje se Jarmila.

Není to pořád sice ono, vždycky je to spíše chlebík připomínající létající talíř než pořádný bochan, ale třeba to ještě vychytám. Vůně a chuť je bomba. Dneska ráno, když jsem chtěla skočit do "samči" pro pečivo a pak jsem si řekla a proč? Když nad tím přemýšlím, v "samči" jsem nebyla skoro týden................ je teda pravda, že lednice zeje prázdnotou. Na čase s tím něco udělat ;-).

a tady je ta  má Jarmila
  a dnešní snažení...........





 Takže dnešní večeře je jasná. Chleba s máslem.........................hmmmm
a pro děti a manžela dezertík (obyčejný laté puding s cereáliema................ takhle hned líp chutná :-) ) EM se ho už nemůže dočka
Já se běžím pomalu chystat, dneska jedu protáhnout tělo na cvíčo, už se těším.
No a zítra zase k počítači a tvořit hodnoty. Teď mě napadlo to nazvat počítačovým mejdanem :)....

Mějte se krásně Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky