úterý 24. února 2015

Když se daří tak se daří, aneb jak to říká má švagrová? čert s..e vždycky na jedno místo??????

Začínám pojímat podezření, že tento rok nebude v našem případě bez chybiček natož bez chyb.Zatím to tak aspoň vypadá.................
Letošní rok jsme začali autonehodou naší Irenky a muselo se pořizovat nové auto, nadále průběžně marodíme, ikdyž je pravda - musím zaklepat, že Anička má pro tentokrát poslední týden normální rýmu, ne tu protivnou kašlavou. Potom pár firemních problémů a nyní? Porouchané manželovo auto, které se ve značné míře podílí na vydělávání korunek na naši žití. Po šestli letech mu umřel motor. Těžká stráta pro naši rodinu ;-). 
A aby toho nebylo málo? rozhodli jsme se, že půjdeme vybrat nového mazlíka. Manžel se zamiloval do skutečného mazlíka - dlouhého mazlíka. Jména aut mi jsou cizí takže jen značka. Byl to FIAT, hodně velký fiat. KDyž jsem viděla manžela jak mu svítí oči, když si ho v autosalonu prohlíží, sedá do něj, osahává :-). Byla to láska na první pohled. 
Nebyla mu ale souzená.................. včera, po návratu do autosalonu, bylo mu sděleno, že auto si koupil jiný zákazník a sedněte si.................. člověk, který bydlí nadohled z naší koupelny. Je to možné? je to snad 1:1 000 0000, že proběhne pěstní souboj o auto za 700 000,- a to v rámci jedné vesnice, no ne?
No takže ........................ jsem fakt zvědavá jak to bude dál pokračovat.
V současné době se pereme o jedno auto a zjišťuji věc, kterou jsem už v podstatě věděla..... JSEM NA SVÉM AUTĚ ZÁVISLÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!! neumím být bez něj a naše každodenní bitva o něj je šílená a to pracujeme v jednom místě..................................
 
Snažím se do blízké budoucnosti dívat pozitivně, ikdyž je to trošku náročné, ale i tak...................... brzy bude jaro, všechno se zazelená, bude tepleji, voňavěji a snad i zdravěji. V tuhle chvíli se už teď šíleně těším na víkend a nikdo mě nedostane ven s nějakou aktivitou ani stádem volů. Chci ODPOČÍVAT!!!!!!!!!!!!!!!! nevím však zda se s dětma podaří, však to znáte

Napadá mě jedna věc k mému dnešnímu příspěvku:
Všechny problémy a starosti maji řešení...........................jen najít to správné, je to tak? 

Včera jsem si udělala malou radost a koupila jsem "kartáčky" (tak jsme jim jako děti říkali :-) )




 tyhle kytičky mi na zahradě ještě chybí................................ :-).

Mějte krásný den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky