sobota 3. ledna 2015

Pojala jsem nový postoj slivovicí - proti nemocem................

každý den preventivní náprstek domácí zázvorky ;-).
Četla jsem mnoho článků a návodů jak udělat takový ten správný lék z čeneku či zázvoru. Ale po pár dnech čpět česnekem se mi moc nechce a na odšťavnění zázvoru nemám vybavení, tak jsem to pojala trochu po svém. 
Manžel je sysel na slivovice, takže doma v komoře jich pár máme, tak jsem mu tam jednu loupla, nastrouhala zázvor, zalila, louhovala................................no a pak už jen bumbala. 

Manžel zprvu brmlal, že taková škoda................................. no, ale nakonec mě překvapivě pochválil.
Takže nyní každé ráno prcka a uvidíme jestli funguje ;-)

Splečnýma silama jsme ji i pojmenovali 
"ZÁZVOROVÁ JIŘINICE"

tak kdo si dá prcka s námi ;-)))
Mějte se a užijte si poslední dva dny volna. Uteklo to jako voda.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky