pondělí 29. prosince 2014

Juchůůů................ KONEČNĚ BÍLO


Myslím, troufnu si říct, že všichni jsme na něj čekali. A jsem moc ráda, že jsme se dočkali. Jelikož pořád nejsme 100% fit, chodíme ven opravdu jen po chviličkách - no ono nám to v tom mrazivém počasí i stačí, ale dnes už jsem musela  vylézt na  půdu a sundat sáňky. 
I přesto, že tu nemáme kopeček, musí prý sáňkovat. 


 nakonec stejně zjitili, že to nejede :-(
tak nakonec trocha blbnutí se sněhem


Jak užíváte svátečních dnů vy? Já jsem už příšerně přeplněná všeho možného, ale jsem nepochopitelně neponaučitelná a stejně si zase něčeho ďobnu :-), to co se mi podařilo zhubnout, úspěšně opět přibýrám - JSEM PŘÍŠERNÝ BŘÍDIL, ale cukrovíčka už máme jen poslední kousíčky, takže se co nevidět doďobe a už nic nebude :-)))))), už aby to bylo. 

Je to fajn, že jsou přeci jen snížkové váncoe, že? 

Teď odpoledne si půjdeme ještě sněhu trochu užít - kdo ví, jak dlouho vydrží a potom si dáme občerstveníčko, které právě mrňata chystají. Aničky oblíbené čtverečky z listového těsta se sýrem.........................

Mějte se krásně





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky