neděle 14. prosince 2014

Letí, letí, letí - ten čas tak letí..................
jasně že si v průběhu roku říkám "to je hrozný, ten čas tak letí", ale asi se každý z nás nejvíc pozastaví až ve chvíli dalších narozenin našich dětí. Nebo alespoň já. 
Jako dnes si vzpomenu, když přišel EM na svět.
Byla to taková rychlovka :-))). 
Když jsem se tehdy dozvěděla, že bych měla rodit 21.prosince, byla to pro mě katastrofa. Aničku jsem taky pár dnů přenášela a tak představa, že budu štědrý den trávit v NEMOCNICI byla příšerná. 
Naštěstí, nevím jestli mou vinou se vydal na cestu o pár dní dřív.
Vzpomínám, když jsem už měla tušení, že to bude ten den D dělala jsem všechno pro to, aby tomu tak bylo. Běhala schody, horkou vanu, s e x ;-)......zvládla jsem i smontovat skříňku do nového pokojíčku.....
Ráno jsem odvezla ještě Á do školky na sáňkách a když Anička paní učitelce vyprávěla, že jedu do porodnice, paní učitelka ji jen řekla "ale ty brepto, vždyť mamka má ještě času".
NO a za pár hodin (respektive za cca 3hodinky)měla Anička telefonát přímo z porodnice, že se jí narodil bratříček. Tenkrát mu chtěla místo Mareček říkat Ježíšek :-)).

Ty čtyři roky opravdu utekly jak voda

 a já už mám doma skoro velkýho chlapáka........

Takže Marenku, mám tě moc moc ráda a přeji ti do života spoustu radostných chvil. Chvil, kdy se budeš moc jen a jen usmívat. 

Když jsme vybírali jaký dort letos, EM si přál zmrlinový, takže mi to krásně ulehčil, jen jakou zmrzku vybrat byl trochu oříšek. Vyhrála s tiramisu příchutí a byla fakt moc dobrá. I svíčky si mohl sfouknout :-).


a potom velké gratulace
 a rozbalování

 Mějte se moc krásně a ať vám tento týden uteče rychlostí blesku

 Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky