sobota 29. listopadu 2014

Tak a už svítí.................

 
Včera proběhlo velmi očekávané - alespoň u nás -  rozsvícení stromečku. Jak jsem se už zmínila, tady u nás v Pohoří je to taková malinká tradice, kdy děti ze školy a školky nacvičí vánoční koledy, maminky něco společnými silami vytvoří a pak se to s velkou slávou prodává. K tomu příjemná atmosféra...............

Já se letos opravdu těšila, jelikož z důvodu nemocí, jsme se dva roky neúčstnili. Letos jsme konečně zase vyrazili a náramně si to užili, odreagovali se, dali si svářko, dětičky čajík, párek v rohlíku................ nakoupili perníčky, které hned snědli. 

Bylo to super. 



 tady je i můj malý zpěvák a kousek za ním se schovává v zelené čapce i Anička.........................


Abych se přiznala, plánovala jsem si, jak si to krásně nafotím a ještě večer vložím příspěvek, jenže chyba lávky. Já plánuju hrozně ráda, ale...................... od rána jsem si říkala, že si musím nabít telefon - jasně, že jsem to neudělala a při první fotce mi umřel nadobro a foťák, který jsem sice z práce z šuplíku vzala, zůstal doma v tašce. Takže jsem prosila a prosila, aby mí ti co fotili poslali alespoň tři malé fotečky. 
Honzo, moc děkuju ;-).

Tak a tady máme ten "jarmarkový stánek". Tím bych všem maminkám, které ve stánku stály, chtěla poděkovat, byli jste super.

Tak holky úsměv :-))



 No a dneska? dneska nás čeká pečení perníčků. Udělala jsem si i doma takovou malou tradici. Na první adventní víkend pečeme perníčky. Takže já běžím udělat těsto a až se Aňous vrátí z výletu jde se na to.

Mějte se moc krásně a přeji krásný, pohodový adventní víkend
Jiřina


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky