čtvrtek 6. listopadu 2014

.....šípkový čaj.....

U nás nastal čas čajů a vlastně všeho co je teplé. Čajů je na trhu nepřeberné množství, pár druhů mám oblíbených, ale poslední dobou mám raději čaje ze surovin, které nám dá příroda sama. 
Mátu, šalvěj, tymián............... čaje z nich mám moc ráda, přidám citron a med............... tyhle čaje miluje celá rodina. 

Ke každému svému činu člověk musí dospět a tak i já letos konečně dospěla k tomu, že jsem se sebrala a šla k šípku :-), nééééé přece na šípek :-)
Měla jsem vyrazit o chvilku dřív, hodně jich už bylo změklých, ale i tak se mi podařilo něco málo natrhat. 

 Doma rozložila na plech a sušila. K dílu přiložila ruku i babička, která nám je rozpůlila, aby nám prý rychleji schly. 


No když byli pořádně proschlé, udělali jsme si první čaj podle návodu http://unasnakopecku.blogspot.cz/2014/10/sipkovy-caj.html
Asi největší radost mi udělalo, že chutnal dětem :-)



Od nynějška bude tenhle čaj patřit mezi naše oblíbené. 
Mějte se moc krásně




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky