pondělí 17. listopadu 2014

Venku je taková tma, prší............... 
Doma skoro celý den svítíme. Ani dnes se mi nechtělo nic moc dělat, ale sebrala jsem všechnu svou pramalou chuť a vysála jsem, utřela prach, uvařila. Chvilku jsme s Aničkou opakovali na zítřejší písemku a něco málo šila. 
Pár restíků tu mám a jelikož pomalu začínám myslet i na vánoce tak se budu muset vzchopit a restíky co tu mám konečně dodělat. 
 Když se zamyslím, za dva týdny je tu advent. Mě teda kvetou pořád u dveří muškáty - jediné které jsem tu ještě nechala a zůstanou tam asi až do adventu, těch pár dnů už se asi nezblázní, že? 
Už pomalu řeším dárečky k vánocům, ježíšek si náš dopis ještě nevyzvednul, ale i tak určitě ví, co má pod strom přinést :-). 
Přemýšlím, jestli nemám taky nějaký ten dopis napsat ;-), asi napíšu, aby věděl po čem mé srdce prahne. 
Už se ale taky nemůžu dočkat, píšu to každoročně a napíšu to i letos. Já vánoce prostě zbožňuju těším se na ně jako malá :-)už aby byli :-)))))

Dneska vkládám andělinku, kterou mám už delší dobu hotovou a je takzvaně volná ;-), kdyby se náhodou někomu líbila, třeba i jako dárek pod stromeček ;-)



Krásný zbytek večera ;-) J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky