středa 5. listopadu 2014

Halloweenský příspěvek jsem už měla, ale opožděně vložím ještě jeden.
Samozřejmě jako mnoho domácností i u nás se musí každoročně vyřezávat dýně. I letos sice pozdě, ale i tak jsme vyřezali. Nebo spíš vyřezala. 
Miluju děti, když se pro něco nadchnou. Mami, mami jdeme vyřezávat dýni - tím chtějí vlastně říct - mami, ty jsi ji ještě nevyřezala, hybaj na to.
Takže vemu pořádnou kudlu, zmátořím síly a jde se na to. 
Letos mi byla nachystána alespoň předloha. Já chtěla upřímně jinačí - moc se mi líbil vyřezaný domeček od Monči, ale stím jsem doma neuspěla. 
Teď už nám strašidlo svítí za oknem.....................................

Mějte se moc krásně






Když koukám na ty fotky, nevím nevím, jestli je to foťákem nebo mnou? Možná čas napsat ježíškovi......................... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky