čtvrtek 17. března 2016

No paráda............ :-)
vlastně ani nevím co bych vám po těch pár dnech psala. 
Jsem pořád v jednom kole, když nejsem v práci, tak se na rychlovku snažím obstarat všechno doma, nachystat zbytky na výstavu, trochu si odpočínout...................... jsem zkrátka fakt v jednom kole. 

 Jsem moc ráda, že poslední dva dny???? bylo krásné počasí - i přesto, že jsem ho trávila no kde jinde. Ale i tak - jedno pozitivum si z toho beru - za poslední dva dny jsem si neoblékla v práci vestu a čepici :-) a teplota se nám vyšplhala na krásných dvacet stupňů.
Těším se na víkend a doufám, že bude stejně krásně a já se konečně taky vrhnu na zahrádku. Růžičky už mají lístečky, ale nejsou pořád sestříhané, komule je pořád dvoumetrová, angrešt nevystříhaný a zahrádka neuhrabaná..................... a tak bych mohla pokračovat - ale tím jsem chtěla napsat, že se prostě už na tu moji zahradu těším a doufám, že i víkend bude hezký. 

Ale jak jsem už taky psala, výstava je za humny a i přesto, že si myslím, že už toho opravdu moc nestihnu - spíš už jen promýšlím a vyšinuju...................................... ale o víkendu vznikly dvě nové věci a já bych vám dneska ráda ukázala jednu z nich. 


podle mě je k uňuňání. 

Přeji vám krásný pátek a ještě krásnější víkend. 
Doufám, že bude klidný, pohodový - prostě podle mých představ. Trochu toho, trochu tamtoho - už teď mi naplánovali domácí housky :-)

Mějte se moc krásně

 

3 komentáře:

Oblíbené příspěvky