pondělí 28. března 2016

Krásný sváteční velikonoční den 

i přes okolnosti posledních dní - dnes si užíváme v rámci možností pohodový den. 
Dopoledne jsem naběhala snad kilometry, když jsem otevírala koledníkům............... vloni si to Aňousek už obstarala sama, ale letos s berličkama  - šlo by to stěží. 
A proč máme takový hezký módní doplněk? Setkali jsme se opět s něčím novým a ještě uvidíme co z toho bude. Oteklo jí kolínko aniž by se uhodila nebo bychom prodělali nějakou nemoc a proto i pro doktory je to zatím záhada. Odebrali jí tekutinu z kolene a krev a zítra tradá na kontrolu. A jsme zvědavé. Nožičku měříme metrem o kolik jí máme napuchlou a já jen doufám, hrozně doufám, že to nebude nic vážného. Pomalu bychom si mohli v nemocnici předplatit parkovné.

 
Včera jsem se rochňala na zahrádce - máme zaseté ředkvičky, mrkvičku, řepu, špenát........ sestříhané keříčky, kytičky - zkrátka už je připraveno :-). 

Očistili jsme gril a něco málo ugrilovali, za tyhle dva dny mám pěkně narvané břicho a snad o pět kilo víc :-). 

Teď momentálně jsem přikovaná v křesle, už jsem shlédla Nekonečný příběh a teď sleduju s chutí Honza málem králem. Prostě pohádkový dny jsou ty nej. 

V hlavě dolaďuju co se dá na pátek, kdy pojedu aranžovat výstavu. Už je to vše (teda téměř vše) nachystané v taškách a krabicích, ještě vytisknout letáček a udělat kartičky.......... a už se těším, až bude pátek odpoledne a už nepůjde nic vzít zpátky. 
..........

(včerejší momentka z barvení vajíček - mazanec a kafíčko nesmělo chybět :-) )
.................. Mějte se hezky, do zítřejšího dne vykročte tou správnou  a držte nám pěsti, snad tou správnou nohou vykročíme i u nás a domů od doktora se budeme vracet s úsměvem..............






Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky