neděle 5. dubna 2015

Velikonoční vajíčka
Zítra je tu velikonoční pondělí, ANička, mi každý den předříkává co se má a nemá ten den dělat. 
Paní logopedce například v pátek vyprávěla, že se nemá moc mluvit (ta šla do kolen :-), jestli si to přeložila jako já. Hej ty paní učitelko, dneska prostě budem žvanit úplně minimálně :-)))). Ale co jsme na velký pátek teda zapoměli.................. sníst čokoládu, aby se prý drželo hodně peněz v domácnosti................To bych jich snědla hned několik. 
No a dle tradic se měli včera barvit vajíčka a péct mazance. 

Takže příprava všeho potřebného a jde se na to. Tento rok jsem řekla STRUČNĚ A JASNĚ. ŽÁDNÉ KUPOVANÉ BARVY NA VAJÍČKA. Nevím jak to pak vypadá u vás, ale já mám barvu všude možně jen ne na vajíčkách. A když už tam nějaká barva utkví tak potom stejně omakem slejzá. Takže letos v cibulových slupkách. 



 a dílo se v rámci možností podařilo...


chtěla jsem se pochlubit i mazancem, ale .............................. 
Byl to můj první kváskový mazanec. Den předtím jsem nakrmila Jarmilu a ráno se do toho pustila. Když to zkrátím.......... po věčném čekání a překládání a pak zase čekání jsem dopekla o půl šesté večer. Chuťově je fakt výborný, ale vzhledem? tam není čím se chlubit. Zkrátka nevypadal tak, jak by měl - pěkný baculatý bochánek z mé "pece" tentokrát nevylezl. Takže příště se asi vracím v tomhle případě ke droždí :-( .

Anička už se těší na zítřek, ale hlavně kvůli pohádkám. 

No a dnes co? Je půl desátý a já zatím "lelkuju" venku svítí sluníčko a mohlo by tam být stejně jako včera. Dnes jsme pozvaní na nedělní oběd k manželově rodičům, takže sporák mě asi dnes neuvidí :-). No a pak bych měla chystat sladkůstky, pentličky (jestli nějaký najdu) a všechno potřebné......

Mějte se moc krásně a příjemné prožití posledních dvou dnů z velikonočních svátků bez jakýchkoli citových újmů :-)))). 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky