pátek 17. dubna 2015

zalévám, kontroluju, pěstuju.............
 Zatím ta moje zahrádka vypadá chudě, "hnědě", a já každý den chodím a sleduju, jestli se už nějaké semínko rozhodlo vyklíčit. 

V pařníku už rotou ředkvičky a samozřejmě špenát, který přežil zimu
 V pařníku už rostou ředkvičky a samozřejmě špenát, který přežil zimu
 a klíčíme i doma
nějaké kytičky tymián a pod hlínou se ještě schovávají dýně a cukety. 
 A tady pěstuje Anička cibuli.

Poslední dny to je u nás o praní poblinkaných věcí a starání se  o děti. Přijde mi to jako nekonečná story. Jeden den jim je fajn a druhý zase nee. Cítím se už naprosto bezradně. Nastávající víkend jsem si malovala, že dětičky půjdou "do služby" k babičce a místo toho budou ležet asi doma. 
A já se jen děsím, kdy přejdou střevní potíže na mě......
Mějte se moc krásně a hlavně ať jste zdraví......................... Jiřina 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky