pátek 3. dubna 2015

.................
dlouho jsem ji chtěla a už ji konečně mám. 
Tabuli. Původně jsem chtěla tabuli koupit, ale když jsem viděla tu pořizovací cenu - protočili se mi trošku panenky. Takže jsme nakonec zvolili variantu nalepovací tabulové folie a rámeček jsem dotvořila. Své místo našla na v kuchyni na lednici.
Doma máme každý svoji představu o tom co se tam bude psát. Tady je moje představa :-):(inspirace z kopečku)


........................... 
S Aničkou jsme přemýšleli, co upéci na pondělí chlapcům (když holčičky měli linecké cukrovi), rozhodli jsme se pro koka sušenky. 
Znáte tento recept? jsou naprosto srovnatelné s těmi co koupíte v krámě, ale výhoda je, že víte co vnich skutečně je a máte jich mnohem víc. 

Kdo ještě neznáte a chtěli by jste zkusit: 
1 a 1/2 hrnku hladké mouky
1 hrnek kokosu
200g másla (měla jsem doma Heru a taky dobré)
3/4 hrnku moučkového cukru (dávám méně a jsou i tak sladké)
2 žloutky
2 lžíce kakaa
Uděláte kuličky a pak je zmáčknete vidličkou.
Pečeme na 160° zhruba 15-19minut.

Jsou fakt žravé :-)




NO zítra chci udělat svůj první kváskový mazanec - uvidím, jestli to na poslední chvíli nezvdám, chystáme se barvit vajíčka a celkově uklidit. 
Dnes mám od Aničky zákaz prát. Předčítala si tu velikonoční tradice a tam to bylo psáno. Takže prát budeme až zítra. 
::::::::::::::::::
Mějte se při pátku hezky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky