neděle 26. dubna 2015

33
Dnes slavím "krásnou" 33. Nevím no, napsala jsem krásnou, ale je pravda, že již tři roky se cítím na 29 :-). S dvacítkou jsem se tehdy loučila docela těžce, ale dnes to už beru sportovně a snažím se "stárnout" s grácií :-), dá to ale opravdu hoooodně sil "zrát jako víno" :-). 
Jóóó, to bych chtěla.......... zrát jak víno.

Tento týden byl trošku náročnější, ikdyž.................?? když se ohlédnu, moc hodnot za mnou není. 
Mám opět pocit, že nic nestíhám. Tři odpoledne v týdnu jsme zasekali koníčky, pondělí a úterý jsme byli celý rozlítaní...................... 

V podstatě tento víkend jsme tu dva oslavenci. EM měl včera svátek. Místo dortu si vybral bábovku a tak jsem zkusila další dietní recept.

Je výborná 
Dnes hned z rána jsme vyráželi na výlet do Liberce do IQparku. Měl to být dárek pro mě k narozkám, ale vymýšlela ho Anička, takže to byl spíš dárek pro ni :-), ale i já s manželem jsme si ho užili. 
Je to tam fajn....
Nyní jsme nataženi v obýváku, já na svém křesle, manžel na gauči a děti si z kostek staví IQpark :-).......
Prostě užíváme nedělní odpoledne. Manžel rozjímá zda vyjet na kole a já se těším na nedělní večerní cvičení.
 Dnes probíhá na cvičení losování o ceny. A to o
4 Vstupy ZDARMA na cvičení, Spalovač tuků 1l, Dárkový poukaz do Zdravá výživa-Vitálka
Tak uvidíme, jestli budu mít šťěstí.................. :-)
V pátek jsem si koupila kytičku gerberek za 59 korunek. Hodně muziky za málo peněz........
Ale kytičkama jsem byla i obdarovaná. Od manžela a od mé maminky. 
"Letos jsem byla asi moc hodná"a  to co jsem dostala vám možná ukážu příště.
Já osobně mám řezané kytky moc ráda. Mnohem více než hrnkové. Vím, že nevydrží dlouho, ale i tak.
  A CO VY A ŘEZANÉ KVĚTINY??????
Mějte se moc krásně................................ Jiřina







Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky