pátek 1. května 2015

A zas to bude o jídle :-).
Zase jsem pekla................ a tento druh "buchty" :-) už podruhé v týdnu :-). 
Pekla jsem jej do práce a protože toho dětem doma zůstalo málo, byla jsem přinucena péct znovu. 

Je to naprosto výborná věc. Zatím jsem se nesetkala s nikým, kdo by ochutnal a nechutnalo by mu. Spíš naopak. 
Příprava kringelu je podle mě velice snadná a i "rychlá". Já k zadělání kynutých těst používám pekárnu, takže rychlovka.

No a dneska jsem zkusila variantu s oříšky. Hmmmmmmmmmmmmmmm taky výborný. 
 a co na něj potřebujete? 

250ml mléka, 2 žloutky, 50g másla, 1lžička cukru, 1 lžička soli, 600g hladké mouky, 40g droždí

Já všechno naházím do pekárny a nechám ji pracovat. Poté nechám vykynout. 
Z tohoto množství dělám podle nálady buď jeden mega věnec nebo dva menší. 

A jak na věnec? uválíte si dvě placky pomažete 100g rozpuštěného másla a posypete 10 lžícemi cukru a pokud si vyberete variantu se skořící tak ještě 3 lžícemi skořice. Zamotáme do roládky a nařízenme - ne skrz!!! Obě naříznuté roládky na začátku spojíme a pak jen proplétáme a konce spojíme do věnce. 
Pochopily?  
(než jsem stihla těhle pár řádků napsat už mám kusanec v sobě)

V posledním příspěvku jsem taky napsala, že podle dárků k narozeninám jsem byla asi moc moc hodná. 
A co jsem vlastně dostala? Největším dárkem pro mě bylo to, že mě můj muž snad poprvé (no to asi přeháním) poslouchal a vnímal co bych chtěla. Takže, když jsme spolu v minulém týdnu cestovali, zastavili jsme se v jednom zahradnictví a já tam s blaženým pohledem sledovala magnolie - on si toho všiml a k narozeninám mi věnoval jednu z nich. Překvapuje mě to už jen proto, že mám zákaz už zahradu rozšiřovat :-). No a takže mimo jiné radosti jsem dostala tuhle krásku





Teď už jen vymyslet kam jí dát :-)

Mějte se krásně Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky