pondělí 4. května 2015

..............................
pro Sofinku

takové andílky dělám moc ráda. Anděly ochránce :-)................................ 




"a pro póóó".......... věříte tomu, že každý z nás má anděla strážného? 

Jednou mi moje kamarádka vyprávěla - její maminka věří v různé pověry apod., proč malá miminka mávají ručičkama před sebou..................... protože prý oni vidí ty anděly a hodné duchy (a těma ručičkama se je snaží vlastně chytit)............
I dneska mě při té představě tak trochu mrazí........... myslíte, že tomu tak je nebo to jsou jen takové ty babské báchorky???????? 
Představa, že vidím, jak se "nade" mnou sklání duch, ať je hodný..............je příšerná.

NO ať už jsou nebo nejsou andělé strážní, je hezké si to třeba jen myslet. A proč si jich pár nekoupit, neudělat, nedarovat...........................
Já jich mám doma docela dost............ od porcelánových, kamenných, drátkovaných či kovových, ale i ty moje šitý máme. Jednoho si vozím i v autě....................


ale to jsem trošku odskočila. 
Tenhle andělíček je tedy pro malou Sofinku. Je to dcerka manželovi sestřenice. 
Dovolím si ještě jednou celé rodince popřát jen to nej. Mějte se moc krásně, mějte se rádi............... mějte jeden druhého.
                                                                               J.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky