neděle 24. května 2015

Já, stroj, barvičky na textil a v hlavě vzduchoprázdno
Tak bych nazvala mých pár víkendových chvilek. 

taky máte někdy ten pocit, že si říkáte, všechno je fajn, život je fajn................ takhle by to mohlo být pořád? A najednou bum.........................
Jo ale takový je už život. 
O víkendu jsem se konečně po dlouhé době posadila za stroj. Trvá mi to vždycky hrozně dlouho než se k němu odhodlám sednout, ale pak je to jak ten nejlepší balzám na duši. 
Jen sedíte a automaticky šijete. Pro mě .......................... konzert rukou.
S oblibou sleduju lidi, kteří rozumí svému řemeslu, ať je kadeřník, řemeslník................. prostě ráda sleduju jejich konzert - práci kterou znají a pravděpodně i milují :-). 

Takže já a moje symfonie. Jen vypnout a ...................................................

EM už mi vyrostl z téměř všech tepláků a tak byla nutnost nějaké udělat. Miluju "nasrávačky" - určitě budete vědět, jaký styl kalhot to je :) a protože jsem se poslední dobou zakoukala do značky adidas, udělala jsem si svoje mamidasky za kačku. Em z nich má velikou radost. Áně káně křičí, že ona má ale originálky.................... no co, tohle je originál hand made MAMIDAS
Jo ale ještě jsem taky nenapsala z čeho tepláky jsou. Původce černých je velké triko a šedých moje staré vytahané puberťácké tepláky. Vůbec nechápu a hlavně nepamatuju, že jsem vůbec takhle velké tepláky kdysi nosila. 
Takových použitelných matriálů mám v šatně ještě pěknou kupu :-)

Em se pokusit vyfotit jako modela, je nadlidský výkon :-)

   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky