čtvrtek 14. května 2015

...........
té naší malé "káče" se zavděčit nějakou domácí dobrotou je docela těžké. Je víc toho co nejí než toho co jí.
Dneska ráno mě napadla kynuťárna, kterou jsem kdysi (když jsem kynutá těsta neměla moc v oblibě) s chutí kupovala, taky ho mám moc ráda, ale ani si nevzpomenu, kdy jsme ho měli naposledy. 
Mám na mysli makový závin.
Mák jsem měla doma, dokonce dva pytlíky (to jen tak "doforoty".............. miluju šišky s mákem - ostatně, ty jsem už taky hodně dlouho neměla :-) )mouka, vejce, droždí, máslo, kefír............ a dobrota je na světě. 
Teď už jen budu doufat, že to ta nežíra dá do pusy - s ohledem na ní jsem skutečně nedala ani ty hrozinky.


  
Jinak dneska to byl takový nijaký den, už ráno jsem děti pobavila tím, když jsem si zalévala kafe na cestu do práce větou: že už teď se těším domů :-). A´ dostala záchvat smíchu a nemohla to pochopit, proč, když jsem jako ještě doma. 

Máte to taky někdy tak? 
Přitom v práci to byl jeden z takových těch lepších dnů, bylo co dělat a byla to hlavně taková ta příjemnější práce, příjemnější zákazníci a žádná nepříjemná reklamace :-). Den utíkal, ale i tak jsem se myšlenky na to být už doma nemohla nějak zbavit. 
Tento týden je takový nějaký celkově hektický, ráno do práce, odpoledne z práce, honem doma poklidit, honem večeře, zalít  zahradu, posbírat děti u kamarádů, odvézt na koužky.................... 

Tenhle týden mě nějak pohlcuje :-). Včera jsem po příchodu domů stihla udělat rychlou tvarůžkovou pomazánku............................ byla výborná a hodně smradlavá :-), vyběhla jsem rychle na zahradu, zasadit zbytek kytek z trhu, rozsypat granule proti množícím a všeho požírajícím slimákům, zalít část zahrady................ no a pak už jen rychle namazat housky k večeři (většinou se odbýváme časově nenáročným jídlem, když není manžel doma) a honem na cvičení. Měla jsem sice choutky, že se tentokrát na cvičení vyprdnu, ale jak se znám, měla bych pak výčitky a to cvičení dvakrát týdně se mi stalo asi závislostí. Tahle závislost je dobrá závislost.
Ještě bych si tak potřebovala vypracovat závislost na cvičení doma třeba večer u telky - vypracovanější břišní svalstvo by nebylo vůbec ke škodě :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky