čtvrtek 21. května 2015

Malá, ale potěší......................... aneb jak malinkatá kytička může udělat velikou radost



dostala jsem ji včera k "svátku". Teď abych to vysvětlila, že? Jasně, že Jiřina včera svátek neměla, měl ho Zbyšek. 
Od té doby co jsme s manželem spolu jsem měla mnoho přezdívek, jmen........? nevím jak to přesně nazvat. Mým jménem mě jmenuje zřídkakdy a tak mi jednou za několik let vymyslí jiné "jméno". 

Posledních pár let mi sem tam řekne Zbyšek........................ 

A tak jako já mu dám maličkost na Robina i přesto že je Robert, tak i já dostala kytičku na Zbyška. A víte co? fakt mě potěšila.
 
Ale víte které oslovení mě štvalo ze všeho nejvíc? byl čas, kdy mě tak oslovoval a ne jenom v přítomnosti dětí.................. mamko. 
Jsem mamka a jsem pyšná na to že jsem máma, ale oslovení mamko si rezervuju jen a jen pro své děti a nikoho jiného :-). 
Vím jak to štvalo moji mamku, ikdyž jí taťka takhle oslovoval a co si pamatuju, nikdy jsem z jeho úst slovo Irenko neslyšela, ale taťkoj nikdy nic neřekla, a i proto jsem ji před několika lety začala říkat jménem - bylo jí líto, že ji jménem skoro nikdo neříkal, takže pro mě je to Irenka a basta. Jasně, že ji tak neříkám pořád, před určitými lidmi musíme určité decorum dodržovat :-) jchá. Viď Irenko............................ ;-)

Mějte se krásně J.





1 komentář:

Oblíbené příspěvky