neděle 29. března 2015

Prý letní čas.................
no kouknu z okna a moc tomu teda nevěřím :-). (Vím je ještě čas)
Ani z postele se mi moc nechtělo. Po tom co na mě budík a hodiny na telefonu signalizují, každý svůj čas mi trochu svítá a dochází mi, že se měnil čas a tím jsem byla ochuzena o jednu drahocenou hodinku dnešního spánku.

Hadi se koukali v ložnici na pohádky a tak jsem měla možnost v klidu si připravit a vychutnat snídani. Nejdřív jsem měla choutky na včerejší povedený chleba s domácí jahůdkovou marmeládkou, ale pak jsem se rozhodla pro jogurt s müsle. 


Na domácí müsle jsem se chystala už delší dobu. Moje mamka ho dělá v troubě s kondenzovaným mlékem - a to zas tak dietní není, ale našla jsem takový možný střed mezi dietním a nedietním. Teda aspoň si to myslím. 
Já pražila na pánvičce. Nejdřív mandle, pak jsem přidala máslo (na celý pytel vloček jsem dala cca čtvrtku másla - mohlo by být určitě i méně, příště zkusím), pytel vloček, pytlík rozinek a tak tři lžíce medu a pražila a pražila.

Je výborné s mírně sladkým nádechem - prostě fajn, kupované už doma místo mít nebude. 

Malinká snídaně a úplně stačila, krásně jsem si ji v klidu vychutnala..........................s mým oblíbeným časákem.

 JO jo, jarní pohoda ;-)
a co dneska budete dělat? 
Od pátku jsem se snažila veškeré své povinnosti  v domácnosti splnit do včerejšího večera, abych si dnes mohla dát "voraz" takže já si běžím za chvilku umýt hlavu, chtěla bych si přikrášlit nehtíky, dát si pleťovou masku.............................večer cvíčo.......
prostě, pokusit se trošku "zwelneslovat" (baví mě vymýšlet slova :-))) ) ostatně neděle je PRÝ OD SLOVA NEDĚLAT NEBO NE? 

KRÁSNOU NEDĚLI ..................................... JIŘINA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky