úterý 17. března 2015

Jakože, cože? 
tyhle dvě slova jsem za poslední dny viděla v nezávyslích článcích několikrát. A stává se mou oblíbenou hláškou stejně jako "mám tě na salámu" :-)) a EM mi s oblibou odpovídá "mám tě na šunce" :-). Jedinou tuhle "drzotu" vůči mamince mu dovolím a ještě se jí zasměju :-). 

Ale co to vlastně znamená to jakože, cože? když mám chvilku a přemýšlím nad nesmrtelností brouka a přijde mi tohle slovní spojení na mysl, přemýšlím nad tím co vlastně vyjadřuje. 
Jedinou mou odpovědí je zatím NIC, je to pouze spojení k zamyšlení a to je asi přesně to, čeho má dosáhnout.

Jak se máte těch posledních pár dnů. Poslední dny přemýšlím, jaký příspěvek bych napsala, ale postrádala jsem to správný střevo. Asi jsem nevěla ani co psát. Mám pocit že nižiju, netvořím.....
Posledních pár dnů je ve mě napůl pesimista ale i optimista. Pesemista ze současného a optimista z budoucího. 
Zní to jako hádanka, co? 
Taky máte někdy chuť změnit? změnit svět? No svět asi nezměníme,že jo? Ale život, svůj život bychom měli umět - nebo aspoň mít právo změnit, co ? Jen mít odvahu. A to je vlastně taky to možná to JAKOŽE, COŽE :-)

Asi je ta má "melancholická" nálada důsledkem toho, že už nutně potřebuju teplíčko, sluníčko......................... Doufám, že je to tím.......

Před čtrnácti dny jsem si domů přinesla větvičku lípy a teď už se s dětmi vsázím, kdy budeme mít lístečky. Sázka padla na středu............ tak uvidíme, zda ano či ne. Je fajn, jak vám jedna větvička nadělá parády a hlavně, vydrží vám tolik dnů a je čím dál hezčí, to žádná kytka nezvládne nebo ano? 


Nyní o víkendu jako každý rok, bude holčičí koleda a i jako poslední tři roky jsem zasedla ke stroji  a tvořila tulipánky. Letos jiné, ale i tak kouzelné, roztomilé.
Rozdává je kamarádčin syn koledujícím holčičkám. Rok od roku jich je více a více. On je v sedmém nebi, že k němu chodí tolik holek. Letos už jsme u čísla padesát (začínali jsme u dvaceti :-) )




A do neděle bych ráda zvládla slepičky, které jsem také slíbila. 

Mějte se moc krásně a dámy, vám všem, které půjdete koledovat - pořádně těm chlapům vyprášete kožiš - těm co si to zaslouží ;-), oni nás taky šetřit nebudou...........................

mějte se fajn
p.s. dnes to vypadá na krásný slunečný den
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky