úterý 3. března 2015

Dnes bylo venku nádherně......

tak bych vyrazila s dětma na procházku, ale zrovna dneska jsme jeli jako každé úterý a pátek na karate. Z procházky nebylo nic, protože bychom ji mezi příchodem domů a odjezdem nestihli. A zítra bude určitě jako naschvál ošklivo :-). 
 Dnes v noci jako pokaždé když fouká velký vítr proklínám nápad udělat si v ložnici velké okno. Stejně tomu bylo i dnes v noci, když jsem slyšel tu obrovskou meluzínu za okny.............. fíha - nesnáším, když tak příšerně skučí. 
Když jsme stavěli dům, trochu jsme podcenili strany a udělali si velké okno do ložnice přesně na tu stranu, od kud pravidelně fučí. Ještě se mi nestalo, že by vítr foukal z druhé strany. A já pokaždé když takhle fouká nemůžu spát. Mám hororový scénáře, jak ten vítr vyrve okno, a co pak??????? no dokážete si to představit?????????????? Pokaždý si seberu deku a polštář a jdu spát do obýváku na gauč - tam už to kvílení tolik neslyším.
Meluzína sebou přinesla opět poprašek sněhu, já už bych teda raději sluníčko a teplíčko, ale budiž. Stejně, když se na to podíváme střízlivým okem, zima pořád je a ještě chvilku bude, je přeci teprve 3.března.

Ale i tak jsem o víkendu udělala malou obchůzku zahrady a našla pár klubajících se kytiček.  Ze sněženek má radost hlavně Áňa - vloni je dostala Anička od babičky, loupené se prý vždycky ujmou :-)
A já mám radost z čemeřice. Mám ji na zahrádce už třetím rokem a teprve letos se rozhodla, že vykvete.
Leze i pár tulipánů, vloni jsem si žádné nové nepřikoupila - ani nevím proč, jestli jsem to nestihla???? Měla jsem tu krásné černé, jenže ty mi zblajzla naše Bela, když ještě měla rozběh po celé zahradě - byla jak radar na tulipány. Všechny cibule našla a do hloubky vykousala. Takhle jsem přišla asi o čtyři barvičky. Letos musím zase nějaké  přikoupit. 

Když jsem šla ze školky utrhla jsem si větvičku lípy do vázičky.




Krásný týden přeju....................

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky