čtvrtek 26. března 2015

Slepičky............

Velikonoce se zase o kousek přiblížili a tak už bylo teda opravdu na čase splnit přání. Neumím říct ne, takže slíbím i to, co vím že budu stíhat s odřenýma ušima :-(. 

Moc jsem si slepičkama jistá nebyla, ale nakonec mě překvapili. Líbí se mi........................


Ode dneška se nám počasí zase trošku pokazilo, uklidila jsem lehkou bundičku a oblékla kozačky :-).
Ještě včera jsme s EM řádili na zahradě - upravovali jsme linii zeleninové zahrádky, dnes uvidíme, jestli budeme pokračovat ;-). Zbývá nám zarýt zbytek kravince a konečně upravit k zasetí všeho možného....mám připravené ředkvičky, mrkvičku, jarní cibulku, polníček, špenát, hrášek....

Zahrádku mám jinak už sestříhanou a připravenou na pořádný rozpuk :-)


a už teď přemýšlím co dál :-)
přeházet kompost, zapíchat vysemeněné kytičky............
 




1 komentář:

  1. Moc krásné slepičky. Nemám moc ráda velikonoce, pozůstatek z dětství, už jsem o tom psala na blogu, ale slepičky jsou nádherné. Hezký zbytek dne. M.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky