úterý 24. března 2015

Krásný slunečný den
dnešní den jsem si pojmenovala jako movember day :-). Vím, že ten správný movember je o něčem jiným, ale snad se na mě nikdo nebude zlobit, že jsem si to dnes pojala po svém. Dnes jdu po druhé v životě na kosmetiku (no já vím, na můj věk se své pleti věnuji opravdu málo - krém ráno a večer mi "krásu" nezachrání), ale hlavně, jsem se rozhodla schodit knír :-))))). 
Pamatuju si své první pokusy s žiletkou. To jsme měli doma ještě takový ten strojek na ty oboustranné žiletky a ty jak si pamatuju byli pěkně zákeřný. Když jsem se rozhodla, že si oholím nožky tak pokus o zkrášlení dopadl tak, že jsem ležela, nožky měla nahoře a moje mamka se ségrou mi zastavovali krev nějakou bílou týčinkou - ani nevím co to bylo. Dodnes mi to připomínají jizvy, který tam po tomhle pokusu zůstali  :-). 

O shození kníra jsem se pokoušela o pár let po tom a už né touhle "vražednou" žiletkou, ale po pár pokusech jsem zjistila, že ten zmetek spíše houstne - tenkrát jsem to ještě nevěděla. 

Ne že bych měla kníra jako strýček Rudolf, ale když zasvítí sluníčko tak je prostě .........................no je vidět a tak jsem se letos rozhodla pro odborné sundání. Nevím jakým způsobem mi to bude paní kosmetička dělat - je pro mě v téměř 33 letech krok do neznáma :-) ale těším se. Mám proto dnes takový usměvavý den - opět zažiju něco nového a hlavně ..................... dělám si něco pro sebe a to je fajn. Takže dnes je to můj hokus pokus MÍT KRÁSNÝ DEN!!!

Mějte také krásný den J. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky