neděle 22. března 2015

Víkendová.
No už je zase neděle odpoledne, z volna zbývá už jen malá část. To to letí, co? 
Včera jsem jela jako fretka................ minulý víkend (tedy jen sobotu) jsem byla v práci, pak bylo odpoledne maškarní a v neděli jsem byla tak nějak líní a tak klasické víkendové uklízecí šílenství vzalo za své a všechen bordel na mě čekal až do tohoto víkendu
Takže mě čekalo čtrnáctidenní prádlo - EM už neměl žádný slipáky, tak už to bylo akutní, vypulírovat celý dům, nachystat na dnešní koledu...... a ještě nějaká ta zahrada. 
Přemýšlela jsem, co holčičkám podstrčit pod nosánek a vymyslela jsem linecká kolečka. Takže v sobotu ráno jsem vyskočila z postele v půl sedmé a začalo se s přípravami. 
Zkusila jsem nový recept na linecké................... Mončo je super - starý recept zahazuji a nechávám si váš.
 Mareček poctivě pomáhal 
Mareček mi poctivě pomáhal - dělal kytičkám středy - občas - no téměř pokaždé mu ujížděli ke straně..................snaha se ale cení. Na chuti jim to neubralo a já opět, ikdyž jsem se snažila abych si je zakázala, jsem jich slupla už pěknou kupu..........:-((. Nevím jak to holky děláte, potřebuju vaši vůli!!!!!!!!
No a tak jsem mezi pečením, umývala koupelnu, prala a věšela prádlo, utírala prach, vařila oběd, stříhala slípky.......................prostě "tisíc" věcí najednou.

V pátek večer jsem brouzdala po netu a na blogu Lucie mě zaujal její oběd. Od malička mám několik opravdu neoblíbených jídel, jídel, které skutečně nemusím - nevyhledávám. Některé jsou takové, které si jednou za hodně dlouhou dobu dubu dám a pak zase hooodně dlouho ne, některé nemusím vůbec a do pusy bych je prostě nevzala (takové jídlo je třeba zabíječková krvavá polévka :-( )
Ale když jsem viděla Lucie rýžový nákyp, dostala jsem na něj skutečně po kupa letech chuť. Když pak odpoledne přijela moje mamka, říká: vy máte rýžový nákyp????????? s očima na vrch hlavy, já se jen zasmála a říkám, "to koukáš, co?"
Když tak přemýšlím, měla jsem ho naposledy snad ještě když jsem bydlela doma a to je už pěkná řádka let :-). 
Včera jsem si ho dala s chutí a už zase pár let nemusím. Větší půlku si odvezla mamka a zbytek sní Mareček - tomu opravdu chutnal. Říká mu rýžový dort s meruňkama ;-).


 Ještě se z něho kouřilo :-)).
Jo a ještě bych chtěla napsat dovětek k poslednímu příspěvku, kde  jsem psala o naší lipové větvičce, která tu s námi už několikátý týden bydlí.
 Už se nám vyklubali lístečky, nebylo to ve středu, ale ve čtvrtek a v pátek jsem k nim přikoupila tulipánky a společně tvoří moc krásnou kytičku.


Pro dnešní den jsem měla v plánu jen dvě věci. Došít slípky, to jsem zvládla během dopoledne mezi kolednicemi  a zbývá mi zaset semínka. Takže si dám nedělní kávu k ní padnou za vlast asi další linecký (já jsem ale čuňas :-( ) a půjdu na to. Z práce jsem si přivezla malý skleníček z ikei - tam budou semínka klíčit jedna báseň. 

Mějte se krásně a užijte zbytek neděle přesně podle vašich představ. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky