pondělí 9. května 2016

Minulý týden jsem se na víkend skutečně těšil - je pravda, že se těším snad každý týden (aspoň na ten jeden volný den). Měla jsem v plánu tolik věcí. Zasázet muškáty, sobotní šichta v práci, poklidit, uvařit, zkulturnit se, obdělat zahrádku. 
Vše jsem dá se říct stihla. Guláš jsem sice připálila (to je tak, když si myslíte, že plotýnku vypnete a místo toho zapnete šestku :-) (a to jsem se na něj tentokrát fakt těšila). Muškátky jsou zasázené, tento rok vyhrála bílá barva, zasadila jsem kapustu, rajčata a papriky........ posekala jsem, pohnojila jsem. S dětmi stihla v sobotu večer strašidelný rej - hadi prostě nemohli prošvihnout stezku odvahy....... Já bych se počůrala strachy :-). Včera proběhla moje rekonstrukce a pak trochu práce na počítači. Ale opravdu jen trochu, protože jsem někde zapoměla nabíječku od počítače a ten už mi ten každou chvilku pípal, že už mele z posledního. 
TO je tak, už nevím kde mi hlava stojí :-). 

Posledních pár dnů válčíme s glykémiema - zjistili jsme, že to snad dělají žvýkačky, které si Anička každý den dopřávala - doufáme, protože k obědu si ještě připichovat fakt  nechceme. Snad to bude tenhle zádrhel. 

Stihla jsem jet i cvičit, ale co jsem nestila ani jeden den byla káva na terase (taky byla mezi mými plánovanými věcmi). Třeba příště :-). Ale kochat zahradou jsem se i tak stihla. 
Je to krása, jak to všechno podráží z holých záhonů se stává opět pomalinku džungle. 

Dala jsem si i výtečnou nedělní snídani. Nejdřív jsem dělala slanou palačinku pro Aničku - počítání jednotek u obyčejného jídla není těžké, ale když chcete udělat spešl porcičku jen pro ni........ je to hotový hokus pokus. Ale podařilo se :-) a máme další dobré jídlo jen pro ni - hlavně jídlo, na kterém si opravdu pochutná. Budeme bádat a vymýšlet dál. 
A já si udělala výborné banánovo-žitné lívanečky. Jen tak s javorovým sirupem a slunečnicovým semínkem to byla opravdu lahoda. 
 
a co jsem i stihla ? sednout ke stroji, takže nějaké ty záplaty, díry na nohavicích taky dopadly. V pracovně mi leží taky krabice panenek z výstavy a nějak se nemůžu dohrabat k tomu abych je rozdělila a povracela svým majitelům a to co je naše povracet na své místo. Snad to v následujících dnech taky napravím.

Dnes je už pondělí večer a já se těším na svou porci salátu k večeři, sklínku vína a pak šup na kutě. Zítra jedeme s Aničkou na další kontrolu na diabetologii a jsem zvědavá co nás tam čeká. Uvidíme. 

Mějte se moc krásně a přeji všem příjemný bezkatastrový týden

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky