pondělí 30. května 2016

Vítejte......po pár dnech

co nového u nás? Ještě jeden den a Anička je jde pod kratičkou narkózu. Na běžnou kontrolu už asi nepůjdeme nikdy jen tak..... :-). V nožce má cystu a to nejen v té nemocné. Takže nás čeká kratičká hospitalizace v nemocnici. Tiše doufám, že jen něco mále dvacetičtyřhodinová. 
Počínající - rodící se cystu máme i do posud ve zdravém kolínku. Člověk si říká, že už bude konec a ono ne. 

Ale tak nějak i po tom všem s tím bojujeme docela zatím v pozitivní náladě, doufáme, že ze středečního zákroku nesejde a pak bude zas jak laň. Máme v plánu po píchnutí léku do kolena zavřít za nějakou revmatitidou - nebo jak se to jmenuje dveře a už ji nepustit dovnitř. Od velikonoc už nám to množství smůly stačilo. 

O víkendu jsem měla po hodně dlouhé době volno a tak jsem ho využila k upečení bábovky - která se mi snad po třetí za dobu pečení bábovek "zdrcla" a to byla zrovna počítaná pro Áňu, k tak trochu uklízení (ale to jsem moc nepřeháněla), k relaxu, zahradničení a opalování. Dojela jsem i na cvičení, nakoupila jsem cukrátku nějaká zdravá cukrátka..................... ale nechci si tak nějak stěžovat, nezdál se vám ten víkend nějaký krátký :-)

Do týdne jsem skočila rovýma nohama...... Aničku nepustíme z domu, co kdyby ji napadl nějaký ten bacil, do práce jsem se pustila jako lev - musím podělat co půjde do středy, kdy se do práce dostanu tak možná před zavíračkou a ve čtvrtek také tak možná sporadicky - to si pro to moje belhátko zas pojedu, no pak už zase náročný pátek a pracovitá sobota :-). 
Ale jo tento týden jsem se obrnila sílou a nadějí........................

V pracovně jsem o víkendu sklidila část věcí z výstavy, kreativně jsem se vyřádila tak nanejvýš na konečně spravovaných teplácích našeho nejmaldšího trhana. Nevím jak to zvládá, ale každý týden je na dvojích teplácích díra na koleni. 
Ale jinak jsem relaxovala .................................. kde jinde :-)


 i v zeleninové části se a to se divím - díky mé zanedbávané péči daří ;-)
 
 Mějte se moc krásně a uvidíme jestli příště to bude aspoň trochu kreativně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky