úterý 30. června 2015

 Tááák a máme doma třetí vysvědčení. 
Jsem tak pyšná, má hruď se dme pýchou. 
Moc děkuju svým dětem za to, že jsou takový jaký jsou, jsou zlobivý, živý, neposlušný, ale i pokorný, zlatý, rozumný, chytrý......................................... jsem pyšná, že můžu být jejich mámou. 
No jo ................... (pšššššt doufám, že to řeknu i za pár let, až budou i "klackovitý" :-) )
Když ráno odcházela Á do školy, byla tak krásně pokorná - říkala: " mami, já budu mít asi dvě dvojky"...................... a já ji ještě škádlila :-) a jsou tam přeci jen SAMÝÝÝÝÝÝÝÝÝ

A co s dnešním načatým dnem dělat? já musela být první část v práci, ale tu druhou jsme si udělali o něco příjemnější. Nejdřív jsem si říkala, co takhle cukrárna a kupa zákusků................. nakonec jsme vyrazili na pořádnou véču. 
Paráda, nemuset ji chystat a neuklízet po sobě..................... 

A pořádně jsme si narvali břicha, až k prasknutí. Teď to vydýcháváme na gauči s nohama nahoře :-).  
Téměř při odchodu jsme si všimli akce s kofolou a tak jsme musely obočí prostě mít. 
Takže máme doma cukrouše a škarohlída.



  Přejeme všem krásné prázdniny..............................






Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky