neděle 21. června 2015

Mám nového pomocníka..........................
škemrala jsem škemrala a dostala :-). 
Je býlej, výkonej, krásnej.................................. :-)
Nový HNĚTÁÁÁČ

Do nynějška jsem si chválila jako fajn pomocníka pekárnu, ale protože jsem si v ní nechávala v podstatě jen připravovat těsto (jsem lenoch na hnětení :-) ), ale na pečení jsem jí vlastně nevyužívala - poohlížela jsem se po hnětači.
Na trhu jich je nespočetné množství - od výkonu a vzhledu ;-), ceny - výběr nám dal zabrat. 
Zvolili jsme takový asi  střed. Vzhledově jsem spokojená, ještě v základu obsahuje, šlehací metlu, mlýnek na maso a tvořítko na vánoční cukroví - takže už žádné točení kličkou :-). Lze dokoupit ještě mimo jiné mlýnek na těstoviny - o tom budu ještě  přemýšlet.........................
 Poslední dobou jsem pečení tak trochu zanedbávala, ale nyní.......................

Wauuuu - jsem nadšená jak malá holka. 

Dneska jdeme na housky - počasí nic moc, nic mě nebaví a tak i já se jen tak povaluju. 
V pátek se švagrová stavila s lahvinkou vína a seděli jsme v zimních bundách a huculákách. A to jsem se minulou neděli přismahla od sluníčka - je to nepochopitelné. .......................no snad bude zase brzy hezky.
Mějte se moc krásně J. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky