úterý 9. června 2015

Flákací odpoledne........................ :-)
Dneska jsem utekla z práce před obědem, vyzvedla děti ze školy a školky, zařídili jsme logopedii a Aniččino ostříhání, k obědu jsme koupili langoše a tortilu a paaaaaaaaaaaaaak jsme jen tak lenošili.
Počasí k tomu i vyzývalo.
A tak jsem jen tak lelkovala u počítače, k večeru udělala gulášovou polévku a pak nastříhala Aničce tepláky z jedné z látek, které jsem si objednala. Už se těším, až budou hotové - jaký styl? jasně že nasrávačky :-)

Lelkovat je fakt bomba. A že  já lelkovat fakt neumím, kdo mě zná jistě ví :-)

Včera jsem taky vařila svůj první letošní sirup. Rodina miluje šťávu z květu bezu. 
Já jako alergik jsem si stříhání květů vysloveně užívala :-), připadlo mi to jako zkouška mého dechu - jak dlouho ho vydržím mít zadržený. Pyl všude a já ještě dodnes cítím svědící ekzém ;-)


NO a nyní už jen dopiju sklínku vína a půjdu pomalu do hajan. 

Krásný zbytek večera i vám J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky