pátek 19. června 2015

Sedmý den pupínků máme za sebou a tím asi i to nejhorší. Převážnou část stropků už máme vyloupanou, mazání nám trvá den ode dne kratší a kratší dobu, jen mám obavy o to, jak zmizí ty jizvičky :-( a že jich máme.
Největším naším problémem začíná být znuděnost. Nudíme se čím dál víc - já ne................ Mareček a vyloudit úsměv na tváři se daří až když přijde Áňa ze školy. Jsem teda zvědavá na následující týden. 
V minulém příspěvku jsem psala o rebarborové buchtě, kterou jsem prostě musela upéct dvakrát za sebou. Jeden z důvodů bylo, že mi rebarbora ještě zbyla, ale druhý důvod byl i ten, že mi prostě chutnala. Do první jsem zapoměla přidat oříšky a byla i tak  famózní. 
Já se přiznám, od malička nesnáším buchty s rebarborou. Manžel má rebarborovou buchtu (a že on jí rád má) pouze v případě, upeče-li mu ji jeho maminka. KDyž mi někdo nabízí rebarboru začnu se křenit - křenění mi zůstalo z dětsví :-) - a s díky odmítám. 
Buchtu uveřenila "paní ze svatojánu" zde http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/2015/05/rebarborovy-kolac-s-orechy.html

Kdo nemáte rebarboru moc v oblibě, ale na zahrádce vám roste, určitě zkuste. Je příjemně jak bych to řekla.............. šťavnatá, svěží


 Dneska jsme sklízeli jahůdky tak máme v plánu nějaký jahůdkový koláč :-).

Mějte se moc krásně a všem přeji pohodový (i přesto, že hlásí déšť) výkend J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky