středa 3. června 2015

Dámská jízda (a to doslova :-) )
Á včera nešla do školy - paní ředitelka vyhlásila díky proškolování učitelského osazenstva ředitelské volno, a tak i já si udělala  takové své "ředitelské" volno :-).

Dala jsem si klidnou pohodovou snídani a rozjímala o tom zda budu něco dělat nebo se budu spíše flinkat? 
Jediné co jsme si naplánovali napevno byla cesta do Dobrušky. Anička musela na preventivní  prohlídku, já si nechat dát pígo u svého pana doktora a tak jsme se rozhodli, že si uděláme výlet na kole. 
Anička pořád škemrá - letos jsme měli vidinu krátkých výletů, ale alespoň nějakých, jenže našemu panu Matyáši ml. se nechce jezdit. Respektive - nechce se mu jezdit bez přídavných koleček. Takže já i Áňa  bychom rády jeli, ale to bych si musela "EM" hodit na záda. Je pravda, spalovalo by se jedna báseň, 20 kg zátěže - to už je něco.
Vím, že tu jsou vymoženosti jako tažná tyč............. ale do toho se mi moc nechce jít. 

Takže obýdek a hurá se vyfintit a na kolo :-)

Taky tak milujete cyklistickou helmu? 
Vypadám v ní normálně blbě, tak proč se ještě navíc nekřenit :-)
 
Prohlídku a pígo jsme zvládly v rekordním čase, tak i občerstvení jsme stihly.


Byl to hezký den. 
I přesto, že jsem si říkala, že nic nebudu dělat, opět mě zlákala zahada, ale jen tak malinko :-). A dneska? 
Přijedu domů, hodím kuře do trouby a juchů na lehátko chytat nějakej ten bronz. 
Ráno jsem se vyfintila do šatek a moje alabastrové nožky vypadají víc než příšerně ;-).

Mějte se J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky