čtvrtek 30. července 2015

Co je mou vášní od jara do podzimu už víte..........že? 
A co jsem zdědila po manželoj jeho telefon s co vytváří "mnohem lepší" fotky .................hmmmmmm (no není to fotoaparát, o kterém jsem snila, ale aspoń malý krok kupředu :-) )


Nyní si plnými doušky užívám naprosto poklidné dopoledne. Hadi zůstali u babičky (babi je asi masochista :-), tuším že za těch pár dnů jí přibude pár dalších šedin :-) ) ještě jednu noc a jedu si pro ně až dnes odpoledne. 
Takže po hodně letech jsem se válela v posteli opravdu hodně dlouho, poklidná snídaně (ještě teď mám před sebou kávu :-) ) a po kávě plánuju obejít co asi - no zahradu :-). Nevařím, neplánuju...................prostě klid, ticho.............................. :-). Takové chvíle jsem k nezaplacení..... SOUHLASÍTE?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky