neděle 19. července 2015

"Táborový oheň" :-)

Aňous je doma a tak plním svůj slib a opékáme buřty. 
Já mám od dětství moc ráda opékání buřtů. Jen se  s manželem rozcházíme v tom, jak je opéct. On rád na grilu a já prostě miluju klasiku. 
Původ našich dvou vidlic na opékání je u jedné mé známé. Před pár lety jsme je k nám pozvali na opékání buřtů, ale bohužel jsme neměli vidlice, takže si museli vzít své. (my jsme do té doby opékali z klacků, které jsme uřízli z bezu, který k nám přesahoval od sousedů). 
No a prostě vidlice už u nás zůstali :-). Několikrát byla snaha jim je odnést, ale.................................. Od té doby se tomu už jen smějeme.........
Já mám od manžela co se týče zahrady už několik "zákazů" :-) (ale zákazy jsou od čeho? ABY SE PORUŠOVALI :-) ), rozšiřovat okrasnou zahradu a další  z nich je pálit zde oheň. Jooooo už máme téměř všude "hezký" trávník, tak by to bylo i škoda, tak jsem pro tentokrát využila náš stařičký gril.

Jednou až na zahradě dořešíme mou velkou vysněnou pergolu, chtěla bych mít někde krásné únosně velké litinové ohniště, aby kdykoli dostaneme chuť na opečeného buřta............................... krásná představa :-).

Dnes máme neděli a zatím tj. v 10.53 hodin to vypadá na flákací neděli. Včera jsem řádila na zahradě, celou jsem ji hnojila, dneska bych se mohla vrhnout na něco doma.................... v tuhle chvíli se  nějak zatáhlo, ale i tak je mi v plavkách příjemně ;-). Vedra jsou úmorná, ale i tak je mám raději než zimu............... co vy? 

Pokud bude v týdnu ještě teplíčko, ráda bych vyrazila s dětmi na koupálko. Čekají nás i nějací doktoři, s Á rehabilitace a EM jde na svou první oslavu narozenin........................... malé Kačenky.
Rozhodli jsme se pro náhrdelník, prstýnek, gumičkový náramek a maminka uháčkuje nějakou hezkou čepičku - aspoň po nějakým tom roce opráším háček :-).

Mějte se moc krásně.................

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky