úterý 28. července 2015

To to letí. 
Skoro jsme se ani nenadáli a je tu konec července. Svatá Anna nám skutečně přinesla chladná rána a já tiše doufám, že to tak nezůstane........................., ještě bych si nějaká ta vedra ráda užila :-).

Dětem jsme pořídili nový stan a strávili tam pouze jednu noc.................... A to vás pobavím...............trošičku se za sebe stydím, ale ................... já jako správná starostlivá matka, co kdyby jim bylo zima...........zaházela jsem je na noc čtyřma dekama, každý měl svůj spacáček.............. podotýkám, že v noci bylo 20°C :-). Jsem hrozná............................... :-) ráno si chudáci stěžovali, že jim bylo vedro.
Ale co, já to říkám pořád - raději ať je mi vedro, než zima................ je to tak? :-)

Dnes jsme poprvé za prázdniny zůstali s manželem doma sami. Babička Irenka se rozhodla, že se obklopí všemi svými vnoučaty (5-ti), a my jsme se rozhodli, že si uděláme hezký večer.
Manžel se opět pokusí o své "grilovací umění" :-) a prý mi vyčaruje pořádný medium stejk (prý pořádně vysoký) :-).

Zítra ráno si hady  už zase vyzvedávám a vydáváme se na pouť po logopedii, kosmetice a s Aňous na rehabilitaci. 

Sic krátké volníčko, ale i takové volníčko je dobré.           

Takže za chvilku bude ta správná chvíle, kdy to v práci zabalit, nakoupit masenu na to medium, nějakou tu zeleninku a domůůůůů do klídku, dát si kafíno aaaaaa nohy nahoru :-) a budu si hrát se svým novým telefonem - je krásnej a velkej....................... původně si ho kupoval teda manžel pro sebe, ale zjistil, že mu vlastně nevyhovuje - dostane můj a jááá :-) :-)
J.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky