úterý 14. července 2015

Jako bych na táboře nechala i svou půlku srdce....................
no asi tak se cítím co jsem odvezla Á. Nevím jestli i před rokem to bylo takové, nebo to prožívám letos hůř. "Nimrali" jsme se v tom celou sobutu obě dvě. Á pořád jen chodila a objímala a pofňukávala, ale jakmile jsme ji v Drákulově hradu předávali, rychlostí blesku zmizela za kamarádkama - skoro se ani nerozloučila. 
Taky dobře...................... jak jí znám, užije si to na 100%.
A jááááá, sice si ten nastalý klid užívám - žádné hadí dohadování, pošťuchování......................,ale pořád na ní myslím :-)

Musím se smát, jak  moc se musím soustředit u psaní dopisů, aby to bylo pro ni čitelné. První dva jsem napsala normálně psacím, ale teď jsem raději přesedlala na tiskací. 
Ruku na srdce, kdo má dnes úhledný rukopis.................................. v dnešní době SMS, mailů.................... třeba můj muž......................... toho máte vidět jak se na úřadech dohaduje, když chtějí jeho jméno napsat psacím :-), v životě jsem neviděla jeho psací písmo :-)
Takže třetí den táboru, dnes posíláme třetí dopis a já se těším, že možná zítra najdu ve schránce nějaký dopis od ní.
 
Už druhý den je zase pošmourno, zataženo, pršavo (nooo honí se mi hlavou jak mají asi tam na horách........... :-( ) a mě se nic nechce. Takže uvařit, "pofackovat" a pak jen NIC NEDĚLAT. 
Včera jsme si dali s EM k obědu výbornou polévku. 
Před pár dny sklízeli hrášek..........................a táááák

 HMMMMMM HRÁŠKOVÁ HUTNÁ S MOZZARRELOU
Baví mě experimentovat  a baví mě rychlá, nenáročná jídla a tahle polévka? Je skoro tak rychle udělaná jak nejoblíbenější polívka Aničky a to jeeeeeeeeeeeeeeeeeee čínská :-).
Takže tuhle polívku jsme určitě neměli naposledy.

No já jdu tedy napsat Aničce dopis a pak co já vím........................ co s načatým dnem?????????
Ono se nějaká ta práce nebo činnost najde :-)


..........Krásné dny přejeme Jiřina a Mareček..........

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky