pátek 10. července 2015

Krásné léto
Jak jsem už napsala tak jako vloni nás přemohla matka příroda, sousedovic třešeň zamezila signálu možnost dorazit až k nám a tak jsme doma bez připojení internetu. Muž mi včera vysvětloval jak napárovat počítač s telefonem, a jet na „telefonní internet“, no jede to a nejede. Takže, takže…………………..
Asi tak v kostce, co jsme za tento týden stihli. Stihli jsme s Á koupálko. Od chvíle, kdy se objevil plavčík na tobogánu jsem o ní skoro nevěděla. Ani nevím, kolikrát ty schody vyběhla. Domů jsme přijeli pěkně spařený a skočili do našeho „skromného“ bazénu.

Dnes je teda zas na můj vkus až moc zima. Ta se drží tři dny a já doufám zase v teplejší zítřky.
Jo je to tak. Lidé, nikdy nebudeme dostatečně spokojení. Když je vedro, chceme ochlazení a teď? Bychom zase rádi teplíčko J.
Včera jsem potřebovala zužitkovat poslední třešinky a tak jsem udělala šneky „ala Monika“. Od Moniky z kopečku mám kupu receptů a jsou fakt bomba. I tenhle je už zapsaný v mém sešitu s recepty J.

No a zítra? Zítra je sobota a já odvážím Á do tábora. Už teď se mi stýská. Snáším to asi hůř než loňský rok.
Dnes večer je v plánu pyžamový večírek s pořádnou kupou popcornu................

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky