středa 7. října 2015

Hmmmmm
jsem v tom fakt až po uši

Prosím, prosím, řekněte, že aspoň někdo z vás je na tom stejně. 
Dnes jsem tu s příspěvkem poněkud divným - možná trochu nemorálním, ale určitě zajisté hodně ženským. 
Dnes jsem stála 40 minut v šatně a bádala a bádala. Slovní hříčka - nemám co na sebe u  mě moc neplatí - ikdyž ji taky moc ráda používám - hadrů je plná šatna, ale prostě mám pocit, že posledních 14 dnů je všechno nepoužitelné. 

Přijdu si kvůli tomu přízemní, ale prostě těmhle mím momentálním pocitům nemůžu pomoct. 
Prostě dnes sem píšu jako do toho mého kdysi deníčku...................................... 

Takže milý deníčku............................ čím to je? celkovým rozpoložením? podzimem? podzimní deprese? 
ajajajaj...................................................
O víkendu plánuju udělat menší čístku, nějakého oblečení se vzdát, uvolnit místečko pro nějaký ten nový kousíček - jen najít vhodnou chvilku a nějaké ty volné finance a jak říká má kamarádka jít "šopovat", trochu si zpravit náladu. Je pravda, že pořádně, v klidu si "zanakupovat" nebo jen v klidu vybírat jsem nebyla ani nepamatuju. Poslední dobou jsem nakupovala po netu a to pak netrefíte velikost......... tak zase vracíte, nálada pod psa......... nový kousek v šatníku zas žádný

Jaký kousek bych do šatníku chtěla? Nějakou pěknou nabíranou sukni (tu si ale chystám ušít sama, jednu sytě žlutou a pak jednu ala denim) ale pak bych chtěla nějaké nové džíny. Zní to "košé" ale prostě asi už mě in slim trochu omrzely. Zamilovala jsem se - tedy spíš na pohled do boy friend - bohužel ale zatím většina, které jsem si zkoušela neseděli - ale snažím se to nevzdávat a pokoždé jdu do regálů a hledám je a naivně zkouším. 

jojo já (je to blbý že to  o sobě napíšu) o sobě říkám, je lepší mě živit než šatit :-(

Zrovna dnes po tom čtyřiceti minutovým souboji s části mého šatníku - mimochodem - vyhrály ty části - po čtyřiceti minutách jsem to vzdala a ten kdo mě dnes v práci a po cestě do práce či z práce viděl - natáhla jsem na sebe tepláky, conversky a šla jsem. Prostě dnes to byl fakt provar. 
 

A vůbec dnešek byl den. 
Odpoledne jsem dorazila domů, zjistila jsem, že jsem v práci zapoměla ovarový koleno, který jsem plánovala k  večeři, takže vyzvednout Máru, otočka zpět do práce pro koleno, honem domů, tam mě vítala Anička - po tom, co jsem jí řekla, že jsem bohužel nestihla lékárnu abych jí vyzvedla novou ortézu (ta půjčená stojí za starou bačkoru - asi velká nebo co, ale má šílené otlačeniny), dát vařit koleno, honem do krámu pro čerstvý chleba a křen, do toho ukňouraný Mareček....... no prostě dnešní den paráda. 

Den ryze na jedničku...................... dopiju sklínku a budu doufat, že zítra se probudím do lepšího dne :-))))))) tiše i nahlas doufám. 

papá J. 

 

2 komentáře:

  1. No u mě to podzimem nebude. Já mám tenhle stav jednou za čas bez ohledu na roční období a dokonce ani vyzkoušené a vychytané kousky v takový den na sebe nemůžu vzít. Takže je to normální. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) děkuji ;-). Mějte se moc krásně

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky