úterý 13. října 2015

Podzimně
(tenhle článek jsem si předepsala už včera, ale nějak se mi nechělo nakonec nic fotit - byla mi venku taková zima, že ani tu chvilku venku se mi tomu nechtělo věnovat. Raději jsem si nazula huculáky a zůstala doma :-)  - u sporáku a hořícího krbu mi bylo mnohem tepleji. K večeři jsem udělala vydatnou bramboračku a já měla v bříšku jako v pokojíčku 
Poslední tři týdny co jezdíme s Aničkou na kontroly s polámanou ručičkou (ta se snad to tak vypadá náramně hojí - už s ní zkouší i psát :-) a zdárně se vede) a v pátek jsme žasly jak se vše okolo za ten týden změnilo. Listy se zbarvily do takových těch krásných podzimních barev. 

I zahrada se tváří už opravdu podzimně - ne že až přímo zimně. V pátek jsem se donutila a zasázela nové jahůdky ............................ vím, je už pozdě, ale jak se říká, pozdě, ale přece. 
Sklidily jsme fazole, pór, ředkve, rajčata i papriky. Hezky jsme je uložili v našem zahradním skladě - neskladě pod teplou pokrývku a  budeme ještě hezkých pár dnů dlabat z vlastního. 
V sobotu jsem zkusila svou první nakládanou řepu a protože po první degustaci chutnala, včera jsem udělala ještě jednu várku. Mluvím o várkách, ale u mě jsou várky = pár skleniček - takže nyní máme 8 skleniček - to nám bude na zimu stačit :-). 
Super odměnou pro mě byl EM, který se dožadoval řepy i k obědu k řízku. 

Wau a už včera jsem si dala a dnes tomu nebude jinak. Svářko.......................... hmmmm dobrota a jak zahřeje :-).
Lepší čas než tento studený a ufučený není, nebo jo?

 Krásný večer v teple všem......................J.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky