úterý 6. října 2015

O tom, jak si zkrátit začínající dlouhý podzimní odpoledne a večer :-). 
Kdyby jste náhodou neměli do čeho píchnout, co dělat, na co koukat nebo se vám nechtělo jen tak vegetit...................... 
Včerejším dnem u mě začala sklizeň šípku. 
Hodinu jsem trhala (na to kolik toho bylo, to zas tak dlouhá doba nebyla), hodinu jsem omývala a čistila (nevím jestli je te to teda až tak nutné, jestli to tak dělá každý, ale ruce jsem špinavé měla........ takže u mě raději omýt a očistit) a "prozatím" dvě hodiny půlila. Taky nevím jestli je to též nutné. Ale před rokem mi má zlatá maminka řekla, rozpul si je, rychleji ti uschnou. A při včerejší komunikaci s kamarádkou jsem zjistila, že když se suší v celku, pak se ve většině případů asi rozbíjí paličkou, takže je to prašť jako uhoď. 

Tak jsem včera večer vzala prkýnko, nabrousila nůž (samozřejmě se hned pořezala) a jala se krájet. Muž na mě tak koukal a po chvilince ho políbila múza a říká mi, nechceš spíš kleště? nůžky? 
Nůžky to byl NÁPAD!!!!!!!!!


Dneska se vrhnu na zbytek - ono je toho teda ještě půl mísy a to už mám napůlené tři plechy a už se "suší", ale................................... dnes už naštěstí jen dodělávka :-) namožené klouby mám slušně :-). Ale za ten dobrý čaj to stojí ;-)

Tak to je tak, kdyby jste se nudili :-). 
Stíháte se vůbec nudit? 

Jak přežíváte začátek podzimu? Já ho mám ráda, ale co jsem nastoupila po mateřské zpět do práce (už je to třetí zima) mám na zimu čím dál větší vztek. Mám vztek na to, že téměř půl roku si na sebe nemůžu vzít nic lehkého. Závidím slečně za přepážkou v bance, že má na sobě halenku s krátkým rukávem, a já tam přiběhnu ještě s "hejlem" u nosu.
Ráno nestíhám, protože každý den stojím bezradně v šatně a bádám co na sebe. Jsem trochu bezradná - prostě mám pocit, že tam nic nemám - ale už permanentně. Opravdu mám trochu víc deprese z toho, že se už budu muset zas až do jara strojit, strojit a strojit. Fuč je období šatiček, overálků.......
Nesnáším namáhání mozku sladit džíny, svetr.............. Nejraději bych každý den natáhla tepláky, tenisky a šla. 
Tiše doufám, že tahle moje podzimňo-zimní na oblečení zaměřená depreska brzo přejde :-(.
Na žehlícím prkně mám nachystané dvě látky  na sukně...............až dostříháme šípky, třeba přijde řada na sukně 

J. 

2 komentáře:

  1. Jiři a nebudeš mít potom v čaji ty chloupky? já šípky suším vcelku a pak je přes noc namočím do studené vody, ráno jen zahřeju a je čaj. Tak nevím, dělám to špatně?
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Na radu mé maminky jsem to tak měla už vloni, a v čaji jsme nic neměli, je teda pravda, že kvůli dětem (jak mají v čaji něco navíc je průšvih :-) ) jsem nalévala přes cedník. Napadlo mě, letos sušit celé a pak celé vařit, ale nebyla jsem si jistá, jestli se to rozmočí. Moc Majko děkuji, příští rok, určitě nestříhám a suším v celku :-) - ušetřím si i tem obrovský mozol na prsteníčku....................Mějte se krásně J.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky