neděle 18. října 2015

Prostě se chci opakovat a nekonečně dlouho vás otravovat s tou mojí .............. zahradou :-)
Odpustíte mi to? 
Práce na ní mě už moc nebere - mám to tak každý rok, ale kochám se jí ráda. 



Není barevný podzim krásný? 

I houby můžeme sklízet. Při focení jsem je zkoumala a dám krk na to, že to jsou václavky, ale .................. Nikdy jsem  je neviděla růst nikde jinde než na pařezích, natož zde :-). 
Budeme muset vzít vzorek a odnést místnímu znalci, byl by z nich krásný velký hrnec gulášku :-)

Původně jsem chtěla vyrazit na procházku (tady u nás svítí sluníčko), ale nějak mě přemohla lenora. V troubě se mi peče kringel, dnes kakaový (aby měli hadi zítra co ke svačině) a mám pocit, že v křesle mi je mnohem lépe, ikdyž se to ve mě stejně ještě pere - venku je dneska fakt moc hezky - tzn. na mě ani moc zima ani moc teplo - prostě tak akorát. 
No nic udělala jsem si kafčo, v telce dávají Vraždy v Midsomeru, hadi si hrají zcela vyjímečně ve svých pokojích (aspoň na chvilku) - takže dnes vyhrála lenora :-).
A napadá mě otázka. Hrají si..... jsou vaše děti ve svých pokojích? Naše děti mám pocit by svoje pokoje ani nepotřebovali. Mají je jen na přespání a nehorázný nepořádek. 
Nedávno jsme Aničce dali do pokoje starou televizi, aby se na to svoje "déčko" koukali někde jinde - musím říct, že poslouchat celé dny pohádky a pořady pro děti je pro můj mozek destruktivní. 
A já tak ráda někdy i poslouchám hudbu, rádio........ anebo jen tak klid, ticho.
A co myslíte? koukají na to stejně pořád v obýváku. Prostě náš obývák (respektive celá spodní část domu) je asi jejich střed vesmíru. 

Hmmmm tak jo, nahoře v pokoji už se začínají dohadovat, klid asi za chvilku skončí......... 
Do zítřejšího dne vykročte pravou a  s tím správným elánem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky