úterý 27. října 2015

Co budeme dělat zítra? 

tuhle otázku mi dnes položila Anička. 
Dnešní odpoledne bylo oproti tomu včerejšímu takové "pohodové". Je to asi tím, že taška, kterou Anička zahodila za dveře po příchodu ze školy tam stále leží, možná proto, že chřipka, která se o mě pokouší od neděle snad pomalu svůj boj o vládu nade mnou vzdává, možná proto, že je zítra volno......

Je večer, a já sedím u telky s vínkem, na klíně mám termofor (který jsem si už kupu let přála).
Dnes jsem si ho vzala do práce a bylo mi hned o poznání tepleji ;-).
Jeho pořízením mám hned nápad na vánoční dárky pro oba hady. Když ho viděli, křičely, že ho chtějí taky. 
Hned jsem dva objednala a do vánoc budu potají po večerech pletařit návleky :-)  - těším se.


A takže co budeme dělat zítra? 
Vydatný spánek, vydatná snídaně a pak????  nemůžu se rozhodnout, jestli lenošit u telky nebo se vrhnout na okna - už přes ně fakt není vidět .................. :-(
a ještě jsme si říkali, že bychom mohli nasbírat ještě nějaký ten šípek...............uvidíme :-). 

Mějte se moc krásně 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky