pondělí 19. října 2015

Taková malá telenovela..............................
Lenivé počasí .........a lenivá jsem i já (ale to si myslím, jsem už psala) a tak mi ušití téhle krasavice docela trvalo.
Byla to telenovela na kupu dní :-)
tady je jedno odpoledne..............

a jeden večer...................... ;-)
a po pár dalších odpoledních a dalších večerech..................... konečně hotovo


Už se pomalu začínám zamýšlet nad dárečkama pro paní učitelky k vánocům. 
Hmmmmmmmmmmmm co letos vymyslet :-)
Letos se musím samolibě pochválit, dostávám svému slibu, že s pořizováním dárků začnu brzy...... už mám v práci schovanoou krabici a v ní už několik dárků pro děti. Dobu jsem je převážela v autě, ale když jsem potřebovala něco naložit - ouvej. Další dárky jsem měla poschovávané v pracovně - tam jsou i přes moje protesty hadi taky jako doma, v šatně - na nejvyšší polici - ale když si vzpomenu na sebe a své šmejdění....... na nejvyšší polici vylézt a něco nalézt mi nedělalo ani ten nejmenší problém :-) (červenám se, ale to naštěstí nevidíte). Tak jsem je musela konečně vzít a odvézt do místo, kam tak často nepřijdou.
S hledáním dárků apod. jsem si vzpoměla.......... kdo mě zná osobně, už jsem mu to asi vyprávěla, ale .....

Určitě všichni naši rodiče schovávali kolekce s čokoládovýma ozdobama (ostatně já mám pocit, že musím schovávat jakékoli sladkosti, a to nejen před dětma - i před mužem, teď zrovna se snaží vymetat v místech, kde se u nás nacházejí - ale ouvej - dlouho tady nikdo žádné sladkosti nekoupil a tudíž tady žádné taky nejsou - nevadí to asi ale jen mě :-) ) a já si jako dneska pamatuju, jak jsem našla krabici s takovým tím želé - želé kroužky polévané čokoládou................. hmmmm ty miluju do teď světe div se, já je vyjedla aniž bych tu krabici načla, takže když moje maminka s úsměvem na tváři na vánoce vyndala onu krabici - asi se hodně divila................. doufám, že si myslela, že to už prázdné koupila :-))) (to asi ne, co?), ale ještě dnes se tomu směju, a zvládla bych to i dnes :-) o co? 

Tak to byla taková malá a i milá vzpomínka z dětství :-))))

Mějte se



1 komentář:

Oblíbené příspěvky