pátek 27. listopadu 2015

Listopad utekl jako voda, ono v podstatě uteklo celé období od září. 
Mám ten pocit sama? 
Poslední dny mám pocit, že nic nestíhám a nic stíhat nebudu. 
Už před sebou vidím štědrý den, ale taky kupu práce před ním. A že já to musím mít prostě "ťop".
V týdnu jsem si u raní kávy napsala "SEZNAM VÁNOCE" úkoly stylu umýt futra, dveře, obklady, útroby  kuchyňské linky............... ale i ušít pyžamka, ušít kočičku, doplést termofor (ten druhý mám pocit, že ani nestihnu :-)) )................... prostě na jednu stranu takové normální běžné činnosti.

Kočičku, andělku a dvě malé panenky jsem už včerejškem dodělala. Už zbývá jen nafotit a vyslat do světa. 

A protože mě čeká volný víkend a dnes je rozsvěcení vánočního stromečku u nás na vsi, hodlám si to náležitě užít. 
Pořádně si zabulit až bude Aňous říkat básničku a společně s EM zpívat............... já je prostě žeru a nevím.........................
Dám si svářko a prostě nadýchám tu správnou atmosféru. Ne že bych ji už nedýchala. Na koledách jedu už nějaký ten pátek :-) a dnes když jsem v kanceláři sama, jedou mi tu celý den koledy z "youtubka".
No a světýlka mám zapojená už od minulého týdne.

Přemýšlím nad tím, jestli někdy z tohodle vánočního těšení vyrostu - zestárnu.... :-). Ale asi doufám, že ne. Prostě vánoce miluju, zbožňuju, žeru................. prostě je mám ráda na jakýkoli způsob. A je pravda, že na tyhle se těším asi snad ze všech  nejvíc. Možná je to tím, že děti jsou v tom správným věku nebo tím, že se cítím vyrovnaná sama v sobě (ikdyž kolem mě není všechno v pořádku tak jak by mělo být). 
Nevím jestli jsem to psala, ale letos si ani nic nepřeju........ teda jo, chtěla bych - abychom byli všichni pospolu, tak jak to má být, aby všichni co mám ráda byli šťasní a zdraví a aby se Anička naučila říkat správně SCZ ;-)

Ale.............

S plánem vánoce jsem psala i víkendový plán................... a na něm je: (mimo jiné) PERNÍČKY. Letos jsme s Aničkou vymysleli, že paním učitelkám upečeme perníkový stromeček z hvězdiček - nikdy jsem to nedělala a tak se asi nechám překvapit jak to bude vůbec vypadat. Ale dnes se chystám připravit si těsto na perníčky pro hady, a pro paní učitelky budeme péct později, protože moje šikovná Anička vyhrála formičky na nějakém jejím fit kontu a ty nám přijdou prý asi za čtrnáct dní.
To zas bude boj mezi mnou a dětmi jaké formičky ano a jaké ne. Kdyby bylo po mém, udělám s razítky z tchiba, ale s tím zase nesouhlasí moc oni :-( je to boj :-)

Mějte se moc krásně, užijte si víkend, zapalte první svíčku, první poctivě předvánoční nádech....................... zkrátka MĚJTE SE 
a takhle vánoční mě letos dostává
https://youtu.be/PYCoRWcBlmc?list=PL_0vUdfYZpGViDpBYGGXVttrCOFwqP5fn 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky