sobota 7. listopadu 2015

Tak tento týden jsem se těšila na pátek večer a pohodový víkend jak malá holka.....................
vím, asi jsem nebyla sama.

Ani mě neštvalo, že mě bude čekat klasický úklid a asi taky nějaká ta zahrada, ale těšila jsem se na tu víkendovou pohodu. Ráno vstávat aniž by na mě křičel budík (budík ne, ale křičel na mě EM že má šílený hlad, takže chtě nechtě, mě vyhnal o půl osmé z postele - a já tak chtěla lenošit ...... hmmm do devíti - to by byla slast :-) ), klidná "dlouhá" snídaně............

Ráno jsem napsala svůj plán - plán co bych ráda stihla.
Mezi úkoly bylo i rýt a přikrý srdíčka růží - zvládla jsem díky počasí zatím jen ty růžičky, ale i tak je plán převážně už zaškrtaný. Zbývá už jen málo co jsem dnes nestihla. 

Další z úkolů bylo dodělat balíčky do mateřské školky - na prodej u tradičního vánočního zpívání. Letos jsem se rozhodla přidat opět něco, ale ne zas až tak kreativního, ale i tak mě srdci blízkého. Leto je to u mě o šípkách.............................
Budou tam ale i tradiční perníčky, svařáček, štrůdl, nově linecké, ale i balíčky koření, a nějaká ta ruční tvorba. Myslím, že to bude i letos vydařený večer. 
Myslím, že kdo bude mít 27.11. večer čas a nic důležitýho na práci, neprohloupí když dorazí. 

Když jsem balíčky vázala, musela jsem se smát, když se z dětskýho pokoje ozývali zvuky kláves (keyboardu) a vánočních koled. Hadi si trénují koledy na vánoce. 
Vzpoměla jsem si, když jsme museli s mojí ségrou každé návštěvě, která k nám o vánočních svátcích přišla zpívat a hrát na klavír - nooo, prostě historie se asi opakuje :-).

A pro čerty si prý natrénují písničku "Jmenuje se kůň". Tak jak nikdy nenatáčíme, asi budu muset vytáhnout kameru a konečně se s ní naučit, protože tohle nebude asi jen zážitek pro Mikuláše a jeho blízké, ale i pro mě.

No a teď už na mě čeká večeře (toust a paštika s brusinkama) a pak už natáhnutí se (nožek) u telky a budu pokračovat v tajném oplétáním termoforu (jak jsem se dozvěděla - prý se jim dřív říkalo "venda" :-) ) pro hady pod stromeček. Zjistila jsem, že takhle po večerech to stihnu za pět minut dvanáct :-).

Mějte se moc krásně a přeji krásnou neděli, ikdyž bude třeba upršená - i tak má tohle počasí své kouzlo, teda hlavně, když ten den může člověk trávit v teple a třeba i se zapáleným krbem. 

.....J.....

1 komentář:

Oblíbené příspěvky