středa 11. listopadu 2015

Už je čas.....


Tak trochu "pinocchiová"  a podle mě moc krásná. Splnila moje očekávání. Ještě ji chybí zlatá křidla, ale ty musím teprva nějak vymyslet ;-)


Než jsem jí dodělala trochu mi to trvalo. Už jsem psala, trochu práce, trocha rytí, škola, oddych a trocha toho a trocha tamtoho........
Ale jsem ráda.  

Bude mít místo v mé "zrekonstruované" chotbě. Taky máte někdy takový ten pocit, že se nevejdete? 
Když jsme stavěli dům, byli jsme nadšeni a dnes s odstupem času vidíme chyby, kterých jsme se dopustili. Jedna z nich je, že nechápeme, proč jsme dělali tak malou vstupní chotbičku. Obývák máme velký dostatečně a mohli jsme z něho pěkný kusanec odebrat, ale neudělali jsme to a nyní se tak trochu se všema těma bundama, botama, šálama............
Nyní co nám dítka odrostla, chci to tam trošku převrtat. 
Dala jsem se do "zrenovování" starého botníku (úplně přesně stejný jsme mývali taky doma - se závěsem, aby škrpále nebyli vidět :-) ), jeden botníček vyhodit, věšák převrtat.................... jsem zvědavá, jak bude finále vypadat. 






Je středa půlka týdne........................... naše rodinka dneska trávila dopoledne u zubaře, Anička přišla rukou paní zubařky (ze které jsme byli všichni naprosto nadšeni) o tři zuby, ale zvládla to nad naše očekávání frajersky............... dostala naordinovanou zmrzku, tak byla spokojená. 
 Za měsíc nás čeká ještě jeden.


Přeji krásný zbytek týdne................J....................


2 komentáře:

Oblíbené příspěvky