neděle 6. prosince 2015

.........................................Sweet dreams.........................................
Další část ze seznamu úkolů hotov

a to pyžamka pro moje neteře. 
Dostala jsem horu zbytků (odstřižků) a co z nich? 
Dobu jsem koukala, chodila okolo, přemýšlela.A nakonec vznikla tahle krásná pyžamka. 

První jsem šila pro Aničku a ta si v něm doslova libuje. Pokud může o víkendu se ani nepřevlíkne. Jako třeba dnes. S převlíkáním se ani neobtěžovala. A na jednu stranu, proč taky. 
Asi bych  měla být někdy taky tak lenivá a ani se z pyžama nepřevléknout. Nedávno jsem se přemlouvala a v neděli jsem šla ke snídani v pyžamu. Děti na mě koukali jako kdyby viděli ducha................. nedokázali to pochopit - mamka, u snídaně - v pyžamu??????? 
Hned po snídani šlo dolů :). Třeba to zvládnu mezi vánočními svátky.... :-) že bych si to zapsala do vánočního plánu??????

Ve čtvrtek večer, jsem se při přemítání co mám ještě všechno stihnout vybláznila, že nejsem to všechno co ještě "musím" schopná stihnout, že jsem se v sobotu po obědě, co jsem přijela z práce vrhla konečně na nějaký ten "vánoční úklid". 
Dnes jsem už trošičku uklidněná, nahnala jsem si týden do předu. Začala jsem další panenku, nějaký ten úklid, těstíčka na linecké a rohlíčky si už hoví v lednici a čekají na chvilku, kdy bude čas...................... no a i pletení termoforu snad co nevidět dorazím. Řeknu vám, že je to fuška tvořit pro děti potají, to vám povím......

Mějte se moc krásně a přeji vám vykročení do nového týdne tou správnou nožkou
J.





1 komentář:

Oblíbené příspěvky