sobota 12. prosince 2015

Tak už zavonělo

stihla jsem práci, skanzen (tam jsme se dozvěděli při přednášce opravdu zajímavé věci o vánocích a času předvánočním i pováčním).
Dorazili jsme domů a já se vrhla na pečení. A protože jsem byla zmrzlá a proto abych si navodila tu správnou atmosféru, sfrnkla jsem si koupit vinný punč ;-) a šup na to.
Už mi to tu krásně voní lineckým, moučkovo-vanilkový cukr se už těší na rohlíčky a ze starého "kazeťáku" mi vyhrává kazeta s vánočníma koledama od "Goťáka". Ano, skutečně kazeta :-). 
Loupla jsem ji, když jsem se stěhovala z rodného domova :-) a ta mi tak neskutečně připomíná dětství.......................... aaaachchchch. Úplně vidím náš obývák v něm borovici (skoro vždycky jsme snad měli borovici) na ní navěšený takový ty šílený řetězy :-). Taťka měl hrozně rád pohádky  a pamatuju jak jsme si vánoce s pohádkama užívali.............................................

NO mohla bych konstatovat, že dneškem začla moje vánoční melancholie a při čemkoli ihned zjihnu :-). To jsem celá já.

 A kolik dnů že je už jen do toho dne? 12?....................... jéééé
tolik práce před sebou, ale i tak už ať je to tu.

Přemýšlela jsem nad tzv. vánočním úklidem. Kdopak ho asi vymyslel? Mám na mysli, takový to šílený "gruntování" - omývání všeho co jde.......... 
Já mu taky teda propadám, ale jsou to takové ty věci, které nedělám každý týden, či jednou do měsíce. 
Už nyní vidím, že nestihnu asi vše co jsem chtěla, ale s tím se snad smířím. V týdnu (nevím jestli jsem to už nepsala) jsem z toho nestíhání byla tak nervózní, že jsem si málem zkazila již hotovou ušitou panenku - naštěstí se pohroma zvládla zažehnat a já si řekla a dost. Co nestihnu to nestihnu. Ve stresu to půjde ještě hůř............................... není-li pravda: :-)???????
Ale co jsem taky ještě v Krňovicích ukořistila? Jmelí. Není tak krásné jako když bych si ho koupila, ale k tomu abych jím (větvičkou) obdarovala moje nejdražší to stačí. 
A snad budou po celý rok šťastní.


  Mějte se moc krásně..................................... a já jdu pokračovat v pečení ;-)




3 komentáře:

  1. Ahoj Jiřinko, já si také každý rok říkám, nebudu tomu úklidu věnovat tolik času, ale potom se tomu zase poddám. Myslím, že letos neuklídím vše, ale on mi to nikdo chodit kontrolovat nebude, je to jen můj pocit. I já jsem dnes pekla a pouštěla si staré koledy.
    Máš krásné aranžmá a krásně jsi vše nafotila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jiřinko, já si také každý rok říkám, nebudu tomu úklidu věnovat tolik času, ale potom se tomu zase poddám. Myslím, že letos neuklídím vše, ale on mi to nikdo chodit kontrolovat nebude, je to jen můj pocit. I já jsem dnes pekla a pouštěla si staré koledy.
    Máš krásné aranžmá a krásně jsi vše nafotila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jo, jo............. co se týče úklidu a všeobecného gruntování? Teď už mi zbývají jen drobnosti, pak už jen finálně vytřít a prdím na to :-). Říkám si, že vždy by měl každý začít sám u sebe, kdyby chtěl druhého kritizovat za nepořádek. A v závěru? Dřív jsem měla dobrou výmluvu :-): včera jsem uklidila a podívej se na to, ty děti!!!!!! ;-)na ně se toho dá svést hodně.

      Vymazat

Oblíbené příspěvky