úterý 15. prosince 2015

Úterý, krásné klidné úterý.........................dovolenkové a tak trochu dodělávkové, upečené, ale i takzvaně "dívčí".

Dnes jsem si udělala pracovní volno. Po dnešku už můžu opravdu říct........................ vánoce, pojďte už.
Ještě ráno jsem se rozmýšlela, jít do roboty, nejít do roboty .................... vím, ne každý si tohle může říct, ale volno jsem měla již zajednané a jako tzv. spolumajitelka, si toto asi dovolit jednou za čas můžu. Volno jako takové jsem už dlouho neměla. Většinou i přesto pracuji z domu a tak to ani žádné volno není. Ale dnešek jsem si napsala na papír a už nyní mám vše kromě večeře a besídky splněno. 
Upekla jsem ještě dva druhy cukroví - ty zdravé. Jedno z vloček a kokosky s proteinem. Kokosky nevím, nějak dvakrát mě nenadchly, ale je pravda, že politím čokoládou svojí chuť vylepšily, vločkové s rybízovou marmeládou jsou výborné a hlavně dietní :-). 

Dotvořila jsem přání pro manželovi rodiče - přání i s dárkem, který zatím neprozradím ;-), kartičku pro kamarádku, poukázky od Aničky pro kamarádky, dala si na kupu mašle na balení dárků, vyprala polštáře, vydrbala pocintané židle (nevím čím to, ale naše židle jsou v jednom kuse něčím pocintané.................... doufám, že prasátka nežijí jen v naší domácnosti :-) ), vytrhala si obočí a udělala údržbu svých končetin - proto i takzvaně dívčí :-)))) chacha

Ráno když jsem si kupovala čerstvý rohlíček ke snídani (byl výborný s máslem a zázvorovou marmeládkou) jsem koupila jako každý rok - televizní program na celé vánoce. Dělám to snad od jakživa (po narození Aničky jsem přestala televizní program kupovat, takže nyní už jen jednou za rok) koupím a pak zaškrtávám na jaké pohádky budu koukat. Miluju to :-)

Letos se jako každý rok těším na Pyšnou princeznu (vloni jsem ji bohužel neviděla, byla jsem v práci, ale letos by to mělo klapnout :-) ).

No a mimo jiné jsem ještě dovyšila monogramy na sukni k panence. Panenka bude jako dáreček od mé známé pro její známou..................




Jo a málem bych taky zapoměla. Včera jsme oslavili EM"ovy" páté narozeniny. Ten čas tak hrozně letí, je to hrůza.
Miláčku, vím že si to nepřečteš (jednou až tyhle stránky budou archivní tak třeba jo), ale i tak .....miluju tě
 
NO mějte se krásně já za chvilinku chvátám pro EM do školky, pak teda ještě rychle nějakou tu večeři a pak už besídka ve škole. Anička má letos divadelní představení - hraje Káču (nabádala jsem ji, že musí čertoj pořádně na ten hřbet skočit, tak jsem zvědavá, jestli tu "šou" udělá :-) )

Mějte se krásně a víte co.......................................... skoro za týden je tu ježíšek :-))))))))))
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky